چگونه می توانم اندازه کیست کاهش در کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه می توانم اندازه کیست کاهش در کلیه

چگونه می توان اندازه کیست در کلیه را کاهش دهم؟ همانطور که همه ما می دانیم کیست در کلیه را می توان به آنهایی که ساده و پیچیده تقسیم شده است. برای آنهایی که ساده ما می توانیم آنها را با عمل اما برای کسانی که آنهایی که پیچیده آنها سخت به حذف هستند را حذف کنید، به طوری که ما خواهان را به اتخاذ اقدامات دیگر است که به منظور کاهش اندازه آنها، در نتیجه برای از بین بردن کسانی که علائم ناشی از کیست بزرگ شده است.
چگونه برای کاهش اندازه کیست در کلیه؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری پزشکی شاخ و برگ گیاهان چینی سنتی، می توان آن را در درمان PKD استفاده می شود. این نوع درمان می تواند رگ های خونی گسترش، سرعت بخشیدن به گردش خون در کیست دیوارها، و بهبود نفوذپذیری عروق خونی کوچک در دیواره کیست در نتیجه ساخت کیست کوچک و کاهش می دهد.
در همین حال، داروهای موثر خواهد تکثیر سلول های آستر مهار، به طوری که ترشح مایع کیست کاهش خواهد یافت. هنگامی که فشار داخلی کیست کاهش یافته است، به اندازه کیست به تدریج کوچکتر می شوند، در نتیجه تسکین فشرده سازی از بافتهای اطراف، بهبود میکروسیرکولاسیون، و مسدود کردن پیشرفت از فیبروز کلیوی. علاوه بر این، این درمان یا مواد تشکیل دهنده پزشکی با کلیه گردش، بنابراین همه کیست، بدون توجه به بزرگ یا کوچک، می درمان می شود. بنابراین، این کیست ها، پس از چروکیده می خواهد نه رشد دوباره.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy را می توان در درمان هر دو کیست های ساده و پیچیده استفاده می شود، علاوه بر این، می تواند کیست های کلیه در یک راه طبیعی درمان می کند. است که می گویند می تواند کیست بدون اینکه آسیب بیشتر به کلیه ها و دیگر ارگان های درمان می کند.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان کیست کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در واتساپ / وایبر مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: